tischdag.

Åh herrejävlar. Orkar inte med sista tentan! Den är imorgon och mitt engagang ligger på noll. Har faktiskt tagit fram böckerna, men inte öppnat dem. Hatar att jag alltid måste göra mer saker än alla andra, plugga mer saker än alla andra. Varför får inte jag vara normal och nöja mig med ett g i engelska b. NEJ jag ska kriga för ett vg. Men jag orrrrrrrrrkar inte.
Min plan var egentligen att plugga hela dagen. Men jobbet ringde runt 12 och bad mig komma in pga för lite personal. Jag stod upp för jobbet och drog dit, trots att jag har semester. Stannade till fem och sen dess har jag inte fått så mycket gjort.

Känner för att spy också. Kexet tipsade om grädde+mjölk+jordgubbar+socker=jättegott.
Min version av det slutade med = uppsvälld magen och spyfärdig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0