En onsdag.

Ska berätta kort om min dag:
Kexet lämnar mig själv i sängen vid halv sju på morgonkvisten. Charmig som jag är sover jag innan han stängt ytterdörren. Vaknar igen vid ett någon gång och tar mig en dusch. Frulle på det och packa papperspåsar med kläder för att förflytta dem från päron 1 till päron 2. Får brev om att jag numera har VG i Engelska B (ack den som ger sig). Vid kvart över tre tar jag bilen till Sigtuna för att vara barnvakt åt lilla Alex. Mamma och Niclas kommer dit också. Vi käkar, ser på tv, leker osv. Däckade i Alex säng när jag skulle natta honom. Vi åkte därifrån vid halv elva. Jag tar egen bil (nice). Det var mycket kö och kaos och vägarbeten. Sen körde jag på ett rådjur också, men den var redan dö. Kom hem, gick en utmattande promenad med Lottie, som nu ska bestämma namnet på mina framtida barn. Färdig och godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0