En bra dag.

Har precis kickat ut ett umgänge på fyra från lägenheten. Det var skönt att bara chilla galet, dricka vin och prata om exakt allt! Från Michael Jackson till halsbölder. Det var mys och nu är jag lyckligt trött. Imorgon (idag) blir det lön, och jag ska in till stan och införskaffa mig en Jack Daniels tshirt som jag ska omdesigna till ett linne.

Plus att min underbara farfar fyller 70år idag (10/6). Måste medge att man är cool 70åring om man skickar sms och förkortar facebook till FB. Han ska firas med pompa och ståt på lördag. Grattis farfar.

jag och farfar i fredags.


Kommentarer
- Playmates Of Sweden

fin bild :d

2010-06-10 @ 10:29:16
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0