Bara för att jag inte kan sova.

Är du..

Osäker: oftast inte

Trött: nej! varför är jag inte trött! JAG VILL SOMNA

Intressant: nja, på mina egna sätt

Smart: jag duger

Barnslig: beror på situationen, men ofta

Liten: jag är lagom

Lätt: jag väger lite ja

Skoltrött: yes, men inge mera skooolaaa

Rolig: jag är asrolig! synd att vissa inte fattar det

Pratglad: totally

Frågvis: till och från

Organiserad: ohyeah

Blyg: oftast inte

Attraktiv: jag är schnög

Lätt uttråkad: skoja inte! eller jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden

Vegetarian: grönt är bra och gott. But i like meat

Besatt: av vissa saker

Pålitlig: som fan

Filosofisk: nej, jag bara pratar rätt ut.

 

Har du..

Tvångstankar: nej!

Färgat håret: sen barnsben.

Brutit några ben: dom hoppar ur led hela tiden!

Några piercings: nej, men 6 hål i öronen

Egen dator: yes, thanks mami

Gjort bort dig rejält: det är mitt mellannamn

Bra självförtroende: det växer

Komplex: inga överdrivna

Kysst någon: ett par (många) stycken

Haft sex: nej aaaaaldriiiig

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Varit kär: jupp

Blivit kär i någon på nätet: nej, men på tv

Stulit någonting: godis när jag va nio (wow)

Gjort något olagligt: man kanske inte ska ta upp sånt vaaa

 

Vem..

Saknar du: kexet, julia och mamma lite

Vill du döda: inte döda. Men skulle vilja kasta en stor sten på Zlatan

Rörde dig sist: lottie hihhihihi

Kramade du senast: felix eller michael tidigt på söndag morgon

Kysste du senast: kexet

Skrev du till sist: michael - på facebookchatten

Vill du vara som: mig och ingen annan

Sårade dig sist: an a-hole

Vill du bli galet full med: camilla! KOM HEM FRÅN USA

Gjorde dig riktigt glad senast: Lottie, för att hon står ut med mig

Fick du sms från senast: keeeexxeeeeeeeeet

Ringde dig senast: josefine, men jag hade däckat (haha, förlåt)

Ska du gifta dig med: prins carl-philip, eller min egna version av honom

Får dig att skratta: allt, jag är optimist fifan

Kommentarer
- päx

du snattade väl en porrtidning också? :D

2010-06-22 @ 17:13:04
URL: http://nailfun.se
- Yvonne

Denna där va ju skit kul att läsa. Mycket skoj, Mycke sanning..

2010-06-29 @ 09:41:02
URL: http://hheadshot.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0