När för i helvete blir det sommar?



Jag har kommit underfund med att jag hatar vintern. Det är äckligt, man är ständigt kall, man ser likadan ut varje dag pga vinterkläder. Sen blir man galet deppig! Alla går i svart och allt är enbart skit. Nae, jag bangar totalt på vintern och dess jävla mode. Ska sitta inne till mars-april och senare komma ut ur mitt ide och köpa vårkläder. HELL YEAH.

Jag har en ny (lite dum) regel för mig själv. Men det är för att förbättra min ekonomi på något sätt. Jag ska framöver bara köpa färgglada skor, och skor som inte innehåller kedjor, nitar och blablabla. Har insett att man inte kommer gå med det i sommar överhuvudtaget, ska köpa massvis med sandaler och flipflops istället. Kanske tre par Converse eller nått. Mitt nästa kap kommer bli ett par blå mockaskor från Vagabond, fast måste vänta till lönen. Min ekonomi påminner om lågkonjunkturen.


Kommentarer
- Charlotte

Älskar kornblått! Så snyggt! :)

2010-02-05 @ 13:32:41
URL: http://justcharlotte.blogg.se/
- Charlotte

Coolt att de var rosa undertill oxå :)

Ha en fin kväll!

2010-02-07 @ 19:52:33
URL: http://justcharlotte.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0