18.24

Jag trodde att jag skulle vara duktig och plugga idag. Eller jag har pluggat, har till och med lånat en bok för allmänbildningens skull. MEN, nu sitter jag här, med skolböcker täckt över skrivbordet, och jag har somnat tre gånger. Framför datorn. Kanske ska göra lite i alla fall och sova lite sen?

Anyhow, så kommer granntanten över om ett slag, eller måste säga till henne först. Vi ska skriva ett cv åt henne, och jag ska få håret färgat. Kan visa färg och shit senare..

Bjuder på musik som skapar sommarstämning. Vill seriöst gå ut med hårfönen och smälta bort all jävla snö.


Kommentarer
- Sara

Du.. När du har smält bort snön i Jakan, kommer du över till Bromma och smälter bort lite här med så är du söt? (a) <3

2010-02-01 @ 22:28:28
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0