Hejhej hej

Nej jag vet att jag inte har bloggat på hela helgen, men jag har en bra och en dålig anledning, den som är dålig är för att jag inte orkat. Den braiga anledningen är för att jag har varit sjuk, sysselsatt och arbetat! (skit bra kombination, jag vet).

Kan ju ta och berätta om min helg. Den har varit, speciell..
Fredag: JULLANS FÖDELSEDAG! Hade matte på morgonen, kände redan då att jag höll på att bli sjuk. Blev jättehängig och snuvig. Stod ut hela lektionen, och gick sen till Julias salong för att klippa mig.. tog med mig munkar till Jullan (hehe). Tog mig sen till jobbet, snuvig och nyklippt. Klarade mig igenom fem timmars jobb, sen gick jag hem och dog med Lottie framför Idol.
Lördag: Upp som en tupp vid halv sju. Mådde inte lika illa, men kunde inte prata. Hostade massvis också. Tog mig till jobbet och krigade i nio timmar. Skyndade hem och tog tempen, 38,6. Helvete, ingen utgång... Men gick hem till Julia för att fira hennes födelsedag. Av oss fick hon en tatuering! Medan de andra senare drog ut på krogen, drog jag hem till min säng.
Söndag: LEDIG!!! eller inte.. Var tvungen att ta mig till gymet för att få en stämpel, så jag kan få "julklapp". Sen hade jag lovat Tindra och Elvira att åka pulka, så det blev sånt också. Tack gode gud att jag mådde bättre. Dock var vi inte ute och pulkade så mycket. Det blev att ta sig hem fort, piffa till sig och dra vidare till viksjö och hem till Annelie. Hemma hos Annelie blev det myspys med andra jobbarkollegor innan vi tog oss till golfklubben och ICAs julfest. Julfesten var rolig, men slutade vid elva för mig, då jag tog mig en promenad hem och slocknade i säng..
MÅNDAG: Idag har jag jobbar 8-18, need to say anymore?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0