Problem.

Sitter här och är smånervös. Idag ska jag nämligen få min julklapp från jobbet hemlevererad. Sjukt taggad på att få den, visar vad det blev för något sen. MEN, det jag är nervös över är att personen som ska leverera presenten är trög och inte förstår hur han (hoppas att det är en han) ska göra för att komma in i porten. Försökte vara så tydlig som möjligt när jag skickade in beställningen. Eller att han inte hittar till min port, eller glömmer bort att leverera presenten överhuvudtaget. Han kan komma när som helst mellan 8 och 16, så han har bara tre timmar på sig.. Sitter fastklistrad vid hemmatelefonen och hoppas bara på att den ska ringa.
Skulle också vara skönt om han kom så snart som möjligt, så jag kan gå iväg och träna. vem fan orkar sitta hemma och bevaka telefonen mellan 8-16!? Värdelöst system..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0