Dagen har tillbringats med att lämna in ansökan till komvux, så matte d i oktober kommer det att bli. Sen har jag brunchat med Julia, tränat och jobbat fyra timmar. Har också sagt hej då till underbara Hanna som drar till Australien på onsdag, och planerar att vara där i ett halvår. Fan vad hon kommer att vara saknad säger jag bara.

Men ikväll så blir det utgång. Jag, Sara, Malin, Issa och Natta ska dra till lobby som hade öppning förra (?) helgen. Dock ska jag försöka att inte dricka dyra drinkar och komma hem i god tid så jag kan orka jobba imorgon också.

Mina söta lekkamrater för ikväll.

Kommentarer
- simone

vilket minne :D

2010-08-30 @ 16:15:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0