1431

Det finns dagar då man bara vill krevera, idag är halvt en sån dag. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Känns lagom värdelöst att vakna klockan 12 och inte veta vad man ska göra med dagen. Jag vill iväg och träna, men jag tar aldrig tag i sakerna. Måste packa saker hem till pappa, men jag vill inte åka hem till honom, inte riktigt än. Har bott ensam i en hel vecka nu, och det är så otroligt underbart. Man känner friheten med att strosa runt i underkläder och lyssna på musik hur högt man vill. Jag längtar så mycket till att börja plugga igen, flytta härifrån och bo själv (eller med tony). Borde börja med någon aktivitet som håller mig sysselsatt. Borde börja jobba mer, och träna mer. Men allt det där tar vi imorgon. Idag handlar enbart om slapp och egentid.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0