0953

Sitter här med en kaffe, lite för trött och en heldag framför mig. Sitter med lusmedel i håret som har suttit i i 11 timmar. Maria hittade löss i håret på mig igår, panikade lagom mycket och är inte glad tjej. Både Lottie och Christoffer har fått för sig att kalla mig Loppan nu, det värmer! (hoppas att ni också har lite löss).
Ska så snart som möjligt gå till arbetsförmedlingen med mitt lusmedel i håret och visa mina meriter. Sen hem till Maria för avlusning. Sen tvätta vid klockan 13. Men fattar inte hur lilla jag ska få ner all den tvätten - får muta Lottie till att vara bärhjälp.
Såhär less är jag nu. JÄVLA LÖSS.
(och för er som undrar varför jag badade med kläder på,
så skyller jag på min mamma som tyckte det verkade roligt
att slänga i sin unge med kläder på. Minns hur arg jag var. BAJS MAMMA)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0