Exkursion

Vaknade med största huvudvärken någonsin. Min första tanke var; drack jag igår? Men nej, det hade jag inte gjort. Det var bara en äckel känsla som blandade sig med nysningar och rinnande näsa. Vid nio tiden dök emelie och camilla upp utanför min port och vi traskar till Säby Gård för att göra en exkursion i sämsta vädret någonsin. Exkursionen innebar att vi skulle leta insekter, lavar och blommor samt stirra på fåglar. Kändes som att det enda vi gjorde var att klaga, haha. Tack gode gud var vi klara efter två och en halvtimma och då tog jag mig hem så fort som möjligt.



Väl hemma somnade jag i soffan och tog en powernap på två timmar - score.

Kommentarer
- Camilla

dubbelmoral sötnos! du ler ju på bilden xD ser ut som den beste dagen i hele ditt liv

2009-05-10 @ 18:59:45
URL: http://bambilla.vlogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0