ännu en match.

Idag har det varit projektdag i skolan. Treorna visade upp vad de har gjort och vi tvåor fick titta på. Jag har varit med om bättre saker. Efter en seg runda i ett trångt galleri, tvingade Emelie i mig mat och sedan arbetade vi med våra bilduppgifter i drygt en timme. Hem gick jag i regnet och drog sedan hem till Malin och blonderade hennes hår, och en del av Max.

Nu har jag suttit framför tv'n i evigheter, för att jag glömt alla papper till läxor, och väntar på att Man Utd - Arsenal matchen börjar. Det ska peppas upp med grönsaker och dip.


Kommentarer
- Sara

"alla papper till läxor"...? Vad har jag missat nu då..? Trodde vi var läxfria för stunden!? :o

2009-05-05 @ 20:30:44
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0