Onsdag, it is!

Hm. Idag. Hm...
Låt oss börja med morgonen. Fick ett solklart vg- på mitt matteprov, skitbra med tanke på att jag själv ansåg att det borde varit ig. Men trots det bra omdömet osv, ber min lärare att göra omprov, för att han vet att jag kan bättre. Jävla skit! Tillbaka på ruta ett.
Naturkunskap, fick göra något som gjorde att vi förstod vad hon sa. Vi fick färglägga papper vi fick, esteter som vi faktiskt är. Lunchen var någorlunda skaplig, med mycket citron på. Idrott, där vi pumpade järnet med Janne med otroliga uppvärmningar och avslutades med blåmärken och blod. På bilden valde jag att lägga pärlplatta, som igår. Resten av klassen fick hålla på med lera och göra undervattensdjur, men jag är snabb av mig och är redan klar.

Just nu spenderar jag min tid till att ladda ner musik dom sista månaderna jag vågar göra det, och samtidigt glo i skolkatalogen. Kan tyvärr ej göra min läxa idag, eftersom halva läxan ligger i skåpet. Ska välja att gå till skolan en timme tidigare och plugga.

Planerade att ikväll sitta bänkad framför tv'n när
Man Utd - Wigan matchen börjar vid nio tiden, men sen stod jag vid det ödet att vi inte har just den kanalen. Vi har alla! Förutom den. Jag vill inte se på någon jävla Chelsea eller Barca match, inte idag.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0