Kvällsmat

Gårdagen började med stenhård träning och vidare till jobbet vid tre tiden. Slutade vid halv åtta och stressade hem genom att gå från Stäket, för inga bussar gick. Var hemma vid halv, bytte om snabb som fan och gick till bussen som kom kvart i. När klockan slog nio plingade jag på Emelies dörr och anslöt mig till gruppen av människor som var där. Vi chillade galet och spelade mycket kort. Vid två tiden var jag och Victoria hungriga och började rota i Emelies kyl och frys. Det hela slutade med att jag, Vicki, Camilla, Emelie, Linus och Glen spelar kort och äter glass med o'boy pluver och rostade mackor med smör. Jag fick sällskap av pojkarna hem runt fyra tiden.
Välkommen hem Empan!



Dagen i sin ära skulle bestå av stan besök med Olsson och intervjua uteliggare. Men ingen av oss orkar av olika anledningar, så det blir till att ta sig till Jossans jobb och äta upp allt dom har där.

Kommentarer
- victoria ( världens bästa)

viktoria!? Stavas med C! :(

2009-01-18 @ 17:02:43
- Felicia

svar: För tjejer; Pavarotti Donna, Britneys - Curious, DKNY och Chanel No. 5 av Gabrielle "Coco" Chanel.

För killar; Jean Paul Gaultier och DKNY. :)



Intervjuva uteliggare? Haha till Engelskan?

Isf ambitiöst!

Glass med Oboy är super yummie! (Sådär btw)

2009-01-18 @ 20:55:26
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/
- victoria ( världens bästa)

hahaha kul att du ändrat nu! :D

2009-01-19 @ 15:52:36

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0