Hardboiled brain

Dagen har bestått av ångest. Vaknade med ångest och har gått med det hela dagen. Vet inte varför. Kan ha med att jag måste till läkaren med mitt knä, kan vara pga skolan och det kan vara all stress jag ständigt utsätter mig för. Gick och la mig igår med 38,9 graders feber och vaknade upp med min vanliga temperatur. Anledningen till att jag har feber om kvällarna är för att jag hårdkokar min hjärna varje dag, men planeringar hit och dit. Det kommer ta kol på mig förr eller senare, men jag står på benen nu, så det är väl bara att köra på.

Städade hela lägenheten idag för en rimlig summa. Tänk vad man kan göra för pengar egentligen. Hade trevlig middag med min käre far på restaurang, kom hem och jag tvingade i honom halva kladdkakan jag köpt. Han avskyr när jag gör så. Efter det hela låg vi och åmade om hur illa vi mådde och glodde på antikrundan. Vuxenpoäng till Linnéa.

Kommentarer
- Pappas vän

Uhuh, låter inget vidare. Testat denna? http://www.vuxenpoang.com/

2009-01-24 @ 21:38:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0