Viktig information.

Idag har jag rensat hela min garderob, överallt och verkligen rensat!  Har aldrig insett hur mycket kläder jag faktiskt har. Hur som haver behöver jag nu bli av med det som jag har rensat bort. Ifall ingen vill ha någonting av kläderna lämnar jag dom till myrorna.

Så, om du är intresserad, har jag en hel svart sopsäck full med kläder att bara plocka på dig.
Detta är då till folk som har bra kontakt med mig. Men jag lämnar påsen med kläder på fredag. Så kom förbi innan dess!


Kommentarer
- JNK

SLÄNG INGET UTAN ATT JAG TITTAT FÖRST!!!! <3

2009-04-27 @ 18:37:21
URL: http://jnk.blogg.se/
- Sara

Jag kan offra mig ;)



Btw så va klänningen ovan supersöt ju!



Och tack, visst blev de tufft? ;) <3

2009-04-27 @ 21:22:13
URL: http://soerens.blogg.se/
- Anonym

eyyo släng inte lucialinnet brur!

2009-04-28 @ 10:18:29
- Anonym

eyyo släng inte lucialinnet brur!

2009-04-28 @ 10:19:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0