Riktigt lång fredag.

Vaknade med en kramgo sötis bredvid mig i sängen. Efter ett tag kliver en Glen i sovrummet och så var man vaken. Efter ungefär tre timmars sömn.    Vi tar oss en trevlig frukost på balkongen i hettan, och vid tolv tiden drar övernattarna hem. För min del blev det städning. Men det var klart nästan för fort.

Vid tre beslutade jag och Julia för att ta oss en sista tripp med hennes moppe, innan den säljs på måndag. Vi startade vid konsum för inskaffning av onyttigt och åkte sen till Görväln och satt där ett tag och njöt av den sköna solen.


Nu ska jag snart iväg med Emelie, Camilla och Pauo. Vi ska finna oss en trevlig sysselsättning för kvällen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0