jag vill utomlands!

hemma hos mamma, vi har lyckats få ihop vår tv efter många om och men, för att hon ska se på Hells Kitchen. Imorgon far hon till götet och niclas åkte idag till singapore, jag vill också iväg från detta samhälle, utomlands någonstans, men vart? Har du något bra förslag på drömresemål?

bora bora, fan vad jag vill åka dit!



Angående maskeraden så verkar allt vara ljust, förutom att alla hör av sej och frågar om den och den får komma. Jag ska vara ärlig och säga, jag har släppt in TVÅ till, och fler blir det inte. För att ligga uppe på en siffra långt över 30 i ett litet utrymme, det går inte. Jag vet att vissa blir jäkligt besvikna, men sätt er i min sits. Jag hatar att göra folk besvikna, och jag ber hemskt mycket om ursäkt, men jag kan helt enkelt inte släppa in fler.


Kommentarer
- Anonym

SKIATHOS GREKLAND!!!!! :D Ok, det låter fett medel-svensson och klyschigt, men Skiathos var heelt annorlunda. Googla Lalaria beach ;)har en masa bilder på bdb därifrån oxå. bora bora ser fint ut oxå =D

2008-09-25 @ 22:35:15
URL: http://elinettes.blogg.se/
- isabelle

Vem vill inte utomlands, spec den här tiden på året.

Tänk att bara ligga på stranden och det är så varmt så att man måste bada hela tiden. Så kanske man blir törstig och sätter sig på en pub men iskalla drinkar, åååh (a)

2008-09-26 @ 07:43:27
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0