trötthet och tålamod..

har inte orkat sitta vid datorn denna helg, plus att internet dampade i lördags..

Jag har idag haft buffertdag, vilket betyder att vi var i skolan i tre och en halvtimma och glodde på Troja, samt lånade böcker. Vår kära lärare är inte så värst förtjust i krigsfilmer, så hon sänkte ljudet HELA TIDEN, jävla pussy.. Ibland måste man tåla lite, filmlivet kan inte bara bestå utav kärleksfilmer, man måste få reda på lite fakta om vissa saker.. hon är fortfarande en pussy.

   Efter filmtittandet följde jag med emelie och josefine till centrum, med min tolv kilo tunga hög med böcker.. Jag köpte mej ett vitt långt linne, ska satsa på att bara köpa saker som jag är väldigt behövande utav, och inte slösa på plagg jag aldrig kommer att använda. Jag och Josefine ska åka till outlet imorgon och köpa skor, för det är behövande. Ska hitta mej ett par som påminner om ugg's (förlåt Natta om vi kommer till skolan med likadana skor en vacker dag) och ett par boots som en jobbarkompis har, SKITSNYGGA och passar till allt.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0