It's a big disturbing..

Ensemble. Säger det bara.
Min grupp saknar dock trummis och vi körde med en av lärarna som trummis. Vi valde en enkel låt bara för att  komma igång, vilket blev sweet home alabama. Vi körde tvåstämmigt på den, och självklart är jag den ljusa stämman, för Malin, vokalist  nummer två, har lite mörkare röst än jag. Till måndag ska vi övat på James Brown's - I feel good.
ÄLSKAR MUSIKALISKT SAMMARBETE!

Sen efter ensemblen gick jag till gymet med pappa och körde ett stenhårt rygg-pass. Men jag har så jävla ont i ryggen numera, så jag fick inte pressa på ordentligt. Men det var bra, måste diskutera nästa pass.

På vägen hem diskuterade vi om USA och folk som vart där och haft sitt lilla roliga, då berättade jag om Mia som befinner sej i Alabama som utbytesstudent just nu, och lever "the american dream".
Helt bara sådär började pappa prata om att kanske skicka mej till Florida och bo hos farfars kompis Fairy, vars dotter är Nadia Björlin och varit med i "våra bästa år". Han verkligen vill att jag ska åka dit. Vad kan jag gjort för att få honom att tänka så?

Beroende fortfarande: rihanna - disturbia


Kommentarer
- Sara

Sv: naajs (;

2008-09-04 @ 22:58:13
URL: http://soerens.blogg.se/
- helena

haha ja, fast borde kanske framkalla våra bilder först, känner att det hänger lite på hur dom blev. hahaha<3

2008-09-04 @ 23:09:36
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/
- Elina

Aow! Så fett det där med USA! Om du åker dit får du lova att hålla oss uppdaterade!

2008-09-05 @ 19:06:00
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0