Grattis Paulin

about yesterday evening:
efter ett middagsbesök av mormor och morfar gick jag och mötte finklädda damer. Vi gick till korfu och åt, aldrig ätit så mycket, eller skrattar på riktigt länge. Kändes skönt att träffa alla igen efter sommarlovet. Efter många om och men om vart vi skulle efter middagen, beslöt vi oss att bege oss till östermalms trakter. Virrade runt och hittade även Olsson och Madde som följde med. Men vi hittade, och lägenheten var grymt snygg, där bangar man inte på att bo alls!
Mitt humör/huvud och kropp hängde inte med i svängarna helt, och jag blev otroligt illamående, visste inte vad jag skulle ta mej till. Tjejerna som skulle vidare till vällingby, följde rart med mej till t-centralen och jag for hem till robert i Brunna. Den hemskaste resan jag någonsin gjort. Grät hela tiden och ville bara hem och lägga mej. Kom hem till robert efter ett bra jävla tag och stupade rakt ner i hans säng.
Sova, å gud vad skönt.

Idag mår jag bättre, mycket bättre. Har orkat jobba i ett par timmar och sitter nu och väntar på att fotbollen ska börja. Till det blir det minipajer från findus och kreps (y) perfekta sportmaten, förutom pizza.



Kommentarer
- helena

usch, gulle<3 kryis!

2008-09-06 @ 19:53:48
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0