Skolplanering?

Vakna, ta buss. komma hem och vänta i en och en halv timma på att skolan ska börja.
hm, vad ska jag göra nu? en timme kvar. Gå tidigare till skolan?

dagens planering:

- gå till skolan som börjar 10.10
- vänta tills alla slutar (förutom typ jag) och sitta och plugga skiten i 55 minuter.
- ha ensemble med frida (längtar grymt!)
- träna direkt efter skolan med pappa
- gå hem och äta mina ägg för proteinets skull
- gå promenad med sjuka lottie kanske? om inte det så går jag själv (a)


titta vilket hälsofreak jag har blivit?
sitter och dricker mitt te för att värma upp halsen inför ensemblen. Jag kör med mjölk i teet, men alla musiklärare hatar mej för att jag har det, rösten blir inte lika uppvärmd. Lösning på det? Jag kör två koppar te på raken istället.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0