Skolfoto-ångesten..

Nu är det ju såhär, att det är skolfoto imorgon. Som vanligt blir man uppspelt och frågar sej själv vad fan man ska ha på sej? Men jag knappt bry mej längre, eller jo, fast inte lika mycket som alla tidigare år. Då hade jag sånt hemskt självförtroende så jag var illa tvungen att gå upp två timmar tidigare för att visa hela skolan att jag var vacker. Men nu tycker jag att jag är jättesöt och trivs jättebra i mammas mjukisar och jessicas mysiga cardigan. Självklart kommer jag ju välja ut en speciell outfit att ha, vet dock bara inte vilken. Har bestämt mej på en sak i alla fall, behagliga kläder, som går att andas i!

Fast tänk egentligen om vi skulle få spexa till det. Vi fick ju inte det förra året och det är antagligen bara treorna som får, men vad skulle vi kört då? Jag skulle inte bangat på att man är sin raka motsats. Ungefär som att min mentor Linda som är bildlärare, är engelskalärare som Louise (new nickname, LOLLO) är, och Lollo är bildlärare? Vore inte det lite coolt, att istället för att visa hur snygg man är för skolan, förvirra hela skolan med sin personlighet?


Kommentarer
- Elina

Svar; Oja! den är galet fin! Jag upptäckte den först förra veckan x) bättre sent än aldrig ;P men det e verkligen sjukt bra, hans röst är fin på alla sätt och vis!

2008-09-29 @ 20:36:26
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0