sjukdag, inlägg tre.

har varit på sjukhusbesök, handlat piller, handlat grädd och rabarbte i lösvikt, pratat med julia och bestämt om vårt stanbesök till imorgon, pratat med robert, städat, ringt till jansson, lekt med min lolita-kjol, sjukskrivit mej, ätit plättar och flyttat datorn till vardagsrummet från sovrummet.

Läste i Metro på sjukhuset om bloggkommentatorerna, som kommenterar och påpekar allt om bloggarnas liv, typ?
sitter och latar mej. ska påbörja min andra kopp te och knapra m&m's. Nu ska jag se på Oprah som har temat " sex and the city". LOVE IT!



Kommentarer
- Victoria

snyggt!

2008-09-13 @ 16:40:48
- Elina

Jag diggar kjolen! (y)

2008-09-14 @ 19:51:56
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0