när skolan blir till lekis..

fattar inte vissa skoldagar, det känns inte som skola, det känns mer som lekis..
idag är  ett bra exempel! började med ensemble, på lekis kallas det för sångstund.. efter det hade jag som vanlig min långa plugghåltimma, stod utanför vaktmästarn i en kvart för att köpa min dyra+komplicerade miniräknare som jag nu har. Sen satt jag i lärcentrum med Henrik och pluggade (detta har inget med lekis att göra, för vi var väldigt allvarliga i pluggandet, som varje måndag)
sen blev det naturkunskap, och vi skulle kolla på insekter och jord i mikroskåp, på lekis blir detta "
lek i skogen", ni vet när man sprang runt och jagade alla med maskar? det var väldigt lärorikt och det var verkligen att man tyckte det var hur äckligt som helst, men man var ändå tvungen att titta..
sist men inte minst hade vi bild, vilket slutade med att jag och helena mest sprang runt, fixade lite foton hit och dit, gick runt, fixade nya kameror med rullar och fixade några bilder..

nu sitter jag hos mamma och väntar på att hon ska komma hem så jag kan plugga matte och hon förklara sin dag på jobbet som det brukar bli. Planerar att ta lite kort på henne också, har redan tagit två på en nalle och våra blommor på balkongen (y)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0