jordens undergång

jordens undergång skulle inträffat idag, men ändå är jag kvar här?

jag är arg. har kanske inte varit såhär arg, men jag kan inte riktigt förklara varför, det är så invecklat. Men något som lyser upp mitt arga humör just nu, är att jag kom på att jag har en fet jävla skål med godis som jag har gömt från mej själv. Ska svulla det, och när jag är klar med det, börjar jag med glassen!

det är maskerad på g, och jag ska antingen vara glamrockare eller cheerleader. Men det finns saker som saknas till båda utstyrslarna, men när jag har det, lägger jag ut bilder och ni kära medborgare får rösta på vad jag ska vara, oki? :D

ps, mitt virus är inte ett virus. Eller det är mer en allergisk reaktion. Har röda märken på halsen, bröstet, magen och ryggen, plus uppsvullen hals. Men vad kan det vara ifrån? Jag vet bara att jag är allergisk emot pälsdjur, och inte så mycket?


Kommentarer
- Charlie

Jag röstar på cheerleader, men ska bli kul att se bilderna sen :D

2008-09-10 @ 18:17:33
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0