I got carried away

dagen har pendlat. Om man tänker på den i helhet så har den varit bra. Om man är i själva ögonblicket så suger det.
För min hals är helt utbränd. Jag kan inte svälja! det gör så jävla ont. Har knarkat te, halstabletter och alla möjliga kurer som fungerar i sisådär 30 minuter.


Ett annat störningsmoment i min vardag är min lärare Gunnar. Vad har hänt med jäveln? Han har gått från att vara en helt okej och rolig lärare till en surtant. Tycker synd om Helena som blev utskälld idag, rätt ordentligt, kan han inte förstå att hon hade det jobbigt idag?

Nu ska jag klaga lite mer över bloggen som vägrar sammarbeta med mej designmässigt, och dricka min varma choklad blandat med lite te från tidigare, inget jag rekommenderar. Sen blir det gymet!


Kommentarer
- Elina

Jaa, Gunnar har verkligen blivit bitchig. Skällde ut Anna-Veera i fredags med och var sur på allt och alla...hmm...

2008-09-08 @ 22:09:01
URL: http://elinettes.blogg.se/
- helena

men gulle då. haha, han bad ju faktiskt om ursäkt sen

2008-09-08 @ 22:43:49
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0