delta y

eftersom min käre mor ringde och växte mej imorse en halvtimma förtidigt och jag som inte kan somna om, valde jag att platta mitt hår i dag, och lekte lite med det, fint blev det och det håller sej, coolt! eftersom det aldrig brukar göra det.

dagen gick ut på att överleva engelskan?
lika seg som naturkunskapen igår, bara för att alla lärare varit på en kurs och lärt sej hur man ska göra för att nå ut till ungdommar bättre och hur man dom ska förstå och lära sej, men vi är inte treåringar?
Matematiken flyter på, är väldig givande och jag älskar vår lärare Urban. Behöver bara en miniräknare som kan utnyttjas till både b och c.


Sitter hos mamma nu, vi kollar igenom jultidningar som min bror säljer. Jag har köpt fyra saker och är uppe i kanske 250:-   Jag vill bara åka in till stan nu, blir allt tröttare och tröttare och är hungrig. Ska bjuda pappa på donken!


Kommentarer
- Sara

Haha, fan då Linnéa, hur visste du? ;) <3

2008-09-19 @ 16:10:58
URL: http://soerens.blogg.se/
- Melina

Hur var konserten :OOO

2008-09-20 @ 09:54:20
URL: http://velvetkiss.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0