'Cus i got you on my radar

Ännu en skoldag förbi.
Började med bild vid tjugo i tio. Måste erkänna att jag inte gjorde ett piss! Eftersom Bosse var allmänt seg och vägrade reagera när jag ropade på honom så satt jag och läste ur Melli's Slitz tidning istället. När Bosse väl märkte av mej så sa han att min plåtbit skulle sprayas och sen ligga och torka i två timmar, jag undrade för mej själv varför jag ens var på lektionen då. Läste mer ur Slitz (klassens nya favorittidning) och var allmänt social bara, i två timmar.
  Sen hade vi ju skolfotot idag, gick väl bra, fick stå, som vanligt.. Hoppas på att året foto blir bättre än förra årets. Vågar ens knappt titta på det, och dagen slutade med svenska i 30 minuter. Ska också påpekat att alla varit övertrötta idag och nästan börjat gråta.

Egentligen skulle jag efter skolan åkt med Josefine till skopunkten och handlat skor, men jäkeln är döende sjuk och laddar stenhårt inför sin match imorgon, så jag ska nu vänta på Julia i ca en timme och åka dit med henne, så shopping blir det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0