A day to pass..

I väntan på min promenad med Charlotte, ska jag berätta om lite roliga saker.

Börjar med att jag åker tidigare till skolan för att se lite på fotboll som spelas på Graninge, Jakan vann, grattis! Nionde oktober är det flickornas tur.

Sen hade vi naturkunskap, eller ska man säga rådjursjakt? Vi lekte rådjur som letade vatten, mat eller skydd. Kul? ganska.. Det blev allt segare och segare, och man ville bara sluta. Vi hade haft många lektioner tidigare och ingen orkade. Då sätter sej våran lärare och börjar läsa två sidor ur vår lärobok, på tio minuter. Och hon stannade upp på varannat ord och frågade, förstår ni vad det här menar? det är en väldigt bra bok det här! osvosv. Jag kom underfunn med att hon gjorde så för att dra ut på tiden, för att hon inte hade något annat att gå igenom med oss. Men att hon stannar upp på sidan och frågar: "vet ni vad undersöka betyder" det är väl starka tecken på brist på saker att göra?

Har nyligen lyssnat på engelskaberättelsen "the black cat" som niklas dock förklarade för mej igår (ifall jag skulle skippa att  lyssna på den). Och när det blir som läskigast, då hackar skivan och gör konstiga ljud ifrån sej, jävla skit cd som skrämmer skiten ur en :(

Har haft Million Stylez - Miss Fatty på huvudet hela dagen, så here you guys go.


Kommentarer
- Elina

Haha, visst var det patetisk naturlektion? x) jag höll på att avlida av uttråkning.

2008-09-18 @ 20:55:13
URL: http://elinettes.blogg.se/
- helena

hackar i min skiva också!

2008-09-18 @ 21:12:44
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0