17 år

 Nya stor favoriten, Veronica Maggio.


Tidigare var hon inte en favorit, tidigare tyckte jag hon var lite mer divig och kaxig med patetiska texter. Men det har ändrats nu när hon släppte sitt nya album "och vinnaren är..". Nya skivan är soul rakt igenom, vilket hennes tidigare platta inte var. Kanske därför den är mer givande nu? Med tanke på att jag älskar soul.
Favoritlåt på detta album? Helt klart 17 år.  Man känner igen sej så otroligt mycket som sjuttonåring. Börjar skratta för mej själv när jag tänker på att det faktiskt är så, trots att hon var sjutton 1998. Men det är likadant för alla generationer.
Tänker mej själv hur videon skulle vara, skulle inte heller tveka på att spela in en sån video till just denna låt.

Skivan är värd varenda litet öre, helt klart.

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0