woho. uppe tidigt :(


låt mej prata om min lördag:
Jag vaknade som sagt hos robert och for till jobbet i god tid till att handla lunch/middag på hemköp. Sen började min kör i åtta jävla timmar. Under den tiden hann jag skada mej två gånger, göra sju miljoner fel och skämma ut mej inför många personer. Sen slutade jag, wiee. Åkte till jakobsberg och hoppades på att det fanns en buss som gick, nej. Så jag använde mina ben istället och promenerade till josefine. Väl hos henne var det  väldigt mixat. Vi ett par stycken, och hennes syrra med vänner. Kvällen var givande och det blev mycket nostalgitrippar till 90-talet och skratt, speciellt pga hennes syrras kompisar. Efter ett tag kom det lite pojkar som stannade tills ett.
 Efter en ytterligare promenad hemåt, störtade jag i säng och sov fyra timmar tills formel1'en började halv sju imorse. Dock sov jag ungefär igenom hela loppet. Efter loppet störtade jag i säng igen. Nu ska jag göra mej själv lite frukost och varm O'boy.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0