Vuxenpoäng?

Pappa ringde nyss. Nämnde någonting om träning och inte hemma fören efter åtta. Sist blev det något om fixa din egen mat. Jag rusar in i köket för att se om det finns något att koka ihop. Svaret var negativt. Fan, måste man gå till coop, igen. Vad ska jag inhandla? Blir förmodligen choklad, nudlar och pizza. Nudlarna blir till någon gång senare. Jäkla vuxenliv.

Måste även meddela om att jag har tappat bort mina nycklar hem till mamma, igen. Men förra gången blev dom stulna. Nu vet jag verkligen inte vart dom befinner sej! Vet att jag hade dom förra veckan. Men vart dom befinner sej nu, är ett mysterium i sej. Om man vore ett par nycklar, vart skulle man då gömma sej?



Kommentarer
- Sara

Sv: Haha, de e 10% rabatt på allt idag om man har medlemskort :)



Haha, jag har råkat slänga ett par nycklar i soptunnan i matsalen en gång.. Kanske du också lyckats med det konststycket? (;

2008-10-14 @ 18:05:36
URL: http://soerens.blogg.se/
- Sara

Sv: Illa.. ;/ Jag har lyckats tajma senaste två, av slump dessutom.



Hoppas du hittar nycklarna iaf :)

2008-10-14 @ 18:36:43
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0