Veckans sista skoldag

 
Fredag, viiiiiho.
Började med engelska provet som jag knappt övat på, hemskt. Det kommer gå åt helvete säger jag bara. Trodde jag kunde åtminstone några av orden som vi skulle kunnat, men väl där vare hjärnsläpp. Hoppas att grammatik-delen kan rädda mej från dåliga betyg.
Sen bar det av till matematiken, där man fick tillbaka sina kära prov, och jag fick 21 av 23! Jag är helt överlycklig! Nu sitter jag och väntar på att Camilla ska höra av sej, så jag kan ta med hennes tunga bergssprängare och möta henne, för att sedan byta ut hennes tunga sak mot min kjol som hon håller fånge, ska kanske ha den på Emelies middag imorgon. Ikväll blir det firande av min moster som fyller 45 år idag, grattis!

 


Sen så när det gäller guds hat emot mej, så tror jag att han har förstått mina plågor och försökt hjälpa mej med biljetter till Metallica. För min käre farbror erkände att han faktiskt läser min blogg av ren nyfikenhet, och nämde någonting om att han är möjligtvis ledig på måndag och kan tänka sej stå och köa vid Globen för att hans brorsdotter vill ha två biljetter. Men bara kanske, så hoppas till tusen att gud står vid min sida. Puss på farbror!

 

Kommentarer
- Elina

:( jag failade hårt på matten! dvs 15 rätt. den där g-gränsen sög. Hoppas det går bra med biljetterna =)

2008-10-18 @ 14:51:20
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0