my music control

Min iPod kände av mitt förlåt-inlägg, och fungerar numera! Eller den laddar av sej själv och strular inte. Pappa tror det har något med glapp i sladden att göra. Mystiskt.

Är nu äntligen klar med alla låtar, hamnade på 839 låtar och blev av med ca 3 GB minne, det är bra! Då får man plats med mer bra musik. La även till två nya låtar, en av Tina och Ike Turner och Ain't no mountain high enough. Den sistnämnda ska jag kunna tills på torsdagens ensemble. Vår ensemblegrupp har nämligen fått lite sångerskor utan band som vill spela med oss, väldigt kul faktiskt! Vilket betyder mer låtar, mer samarbete och körning. Blir antagligen jag som får köra, eftersom sångerskorna är dom som valt låtarna, men får se hur vi bygger upp det hela.





Kommentarer
- Sara

Haha, illa Linnéa illa! ;) Men skönt att iPoden lever! Min mobil är ond. ;/ Grr.



Men vad f*n är det för exkursionsrapport (stavning?) som det står om? Vi har väl inte varit på exkursion? :o

2008-10-06 @ 23:07:49
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0