Skohobbyn

Känner att jag borde ta tag i pluggandet inför provet imorgon. Men jag kan inte rå för att jag är seg och alltid hittar annat att hålla på med! T.ex nu så läste jag ett inlägg i saras blogg om skor. Folk med mycket skor. Min snilleblixt blev.. hur många skor har jag? Så jag konkade ut alla skor från garderoben och hallen och placerade dom på golvet i rummet. 28 par, och vet att tre är hos mamma, vilket blir 31 par skor, inte illa?



Sen har jag insett att jag har två par vinterskor, fyra converse (två är dock trasiga), nio klackskor och sex par skor jag inte ens kommer ihåg att jag haft.

mina älskade skor som emelie hade sönder för ca ett år sedan. RIP.




Borde plugga nu, och äta Toffifee. PUSS

Kommentarer
- emelie

de va ju inte en med meningen :(

2008-10-07 @ 15:51:40
- Sara

Haha, inte illa! ^^

Fast illa med conversen, ;/

2008-10-07 @ 16:45:39
URL: http://soerens.blogg.se/
- Miranda

åååååh skor e de bästa som fiinns :D ja räknade nåra... eller rätt många av mina nyss^^

då e de bara dom i mitt rum dåra som e 33st :D sen har ja nåra i hallen och i stora garderoben och på landet xD

2008-10-07 @ 23:45:12
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0