Till en så kallad Hjälte.

   Du har märkt mej med sår, djupa som dalar. Du har gjort intryck i mitt liv, men anse inte att dom alla är på den positiva sidan. Vissa av våra minnen tillsammans är minnesvärda, minnen som bör sättas på repeat. Men sen har vi dom som bör slängas, brännas och raderas ur sinne och tid. Förstå att det du gjort och gör sätter sina spår, ner till helvetets eldar. Allt jag försöker är att behålla den kontakt vi fått, något jag som minst vill gå miste om.
   Frågan vi alla ställer oss, hur kan en så underbar person göra så mycket skada? Du skadar dej själv mer än vad du skadar mej, eller ska jag säga oss andra? Jag vill inte se dej gå under. Jag vill försöker rädda dej, och du väljer att behandla mej på detta sätt? Tror inte du inser vad du gör för fel, med tanke på ditt höga ego.
  Tro inte att jag inte vet vad du gör. Jag kan dej, som en öppen bok
. Försök inte lura mej. Jag vill bara se dej uppnå de mål du satt för dej själv, men du försöker inte ens, eller är det bara dubbla budskap? Hoppas du kan uppnå det utan mej i ditt liv, eftersom jag tydligen är raderad. Tack för mej.

Kommentarer
- isabelle

Sv; Naw sötnos!

Haha "trots utseendet" ;p

2008-10-20 @ 22:38:38
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
- josefine

SV: hahaha älskling! :D

ser inte ut att behöva någon hjälp?

vill du fortfarande ha det eller? ;)

2008-10-21 @ 14:34:24
URL: http://joowss.blogg.se/
- helena

svenska uppgiften ellerrr?

fint skrivet. puwz

2008-10-21 @ 14:43:18
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0