Next summer

Det blir förmodligen mycket för mej att resa nästa sommar. Först pratar jag och mamma om att åka och se formel1-lopp, tyvärr tror jag inte det kommer bli av, men man kan alltid drömma. Sen diskuterade pappa om Grekland igår. Och nu Tunisien (förhoppningsvis!) med tjejerna. Jag och Josefine satt och kollade runt lite, mest lockade var Maritius som är ett paradis i Indiska Oceanen, dock fanns inget att boka i sommar. Men Tunisien som ligger nära och är otroligt vackert lät lockande och vi fastnade för hotellet Melia Palm Azur som ligger i Djerba, lovely!


Kommentarer
- Anonym

Djerba!*

2008-10-22 @ 20:42:02
- Linnéa

Jag ska göra mitt bästa för att vi ska komma iväg.

Det det handlar om är pengar, som vanligt. Men man har liksom inte bara 15-20tusen för att åka.

Men vi får sätta oss ner å prata om det å planera hur vi vill ha det nästa år.

Åker vi på F1 så blir det inget annat.

Det är mycket pengar för 3 dagar. Men jag vill lika mycket som du, det lovar jag.

P&K

Din Mamma

2008-10-23 @ 08:59:40
URL: http://hheadshot.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0