I love to give up

Hm, där sket det sej. Efter tio minuters plugg av matematikens tecken gav jag upp och sa till mej själv: skiter det sej, så får jag göra bättre ifrån mej nästa gång. Men jag tror inte det skiter sej. Är mer rädd att det skiter sej för det engelska språket, men Lollo hatar mej, så må vara därför. Satt och diskuterade med mamma idag vilket dialekt som var snyggast, angående engelskan. Mitt svar på det blev direkt, irländska och skotska (stavning, någon?!). Speciellt dom söta bröderna från Boondock Saints. Grr



Jag nämde lite sångerskor som skulle vara med i vår grupp på ensemblen va? Dom har ökats från fyra till sju. Och vi ska få cirka fem-sex låtar på måndag att lära in, lovely! Vi satt och lyssnade igenom några idag och det är skiiiiitmycket åttiotalspop, love it!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0