Ännu en skoldag förbi

Bilden blev en avslöjande lektion, mest av mej, men även av charlz. Men vad som händer och sägs i bildsalen stannar i bildsalen!
Sen kommer vi till scenaritet som ingen gillar, lunchen. Pappa vet numera att jag knappt äter i skolan för att den är så jävla vidrig och är inte aptitlig någonstans, så han köper sallad till mej som jag ska ta med mej, självklart glömde jag salladen i kylen och fick sitta och tugga knäckebröd. Åt även lite ananas som man fick till, ibland kan dom komma med mat som är helt okej  att äta, som igår. Men idag hade dom fått seriöst fnatt. Det var nämligen fisk med kanelsås. Man ska inte blanda fisk och gröt/bull-ingredienser. Undrar om ens mattanterna såg på dokumentären igår angående just skolmat? Kanske därför dom ville spacea upp den lite med kanel. Men det var fan inte aptitligt.
Höll på att dö på Lollo's svenska lektion. Hatar henne.



Kommentarer
- Elina

FY FAN, jag dog jag med (på svenskan) x( Sitta långt fram = ALDRIG mer! Ytterst otäck upplevelse.

2008-10-07 @ 17:59:54
URL: http://elinettes.blogg.se/
- Charlie

Hahaha jag klarade fan inte heller svenska lektionen..

2008-10-07 @ 22:16:56
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0