About Wednesday

Hemkommen från en fullspäckad dag.
Startar med matematiken, som blivit framflyttad tio minuter. Dock är vår lärare Urban inte så förtjust i detta förslag för han missar då sin fika på morgonkvisten, så vi håller oss till 09.50 för evigt! Naturkunskapen finns det inget att säga om, vi ska redovisning imorgon. Lunchen bestod av pitabröd, yes!
På gymnastiken blev det bad med kläder på. Först skulle vi föreställa oss att vi skulle ut till en ö och ha party, men kläderna fick inte bli blöta, så vi skulle simma med kläderna i ena handen och på något sätt ta oss fram och tillbaka. Mina kläder behölls torra och jag fick vara med på festen, haha! Sen efter det gick vi direkt in på allvaret. För i vattnet skulle vi sätta på oss våra mjukisbyxor och linne, fan vad jobbigt! Sen skulle vi simma 20 längder. Eftersom jag är sämsta personen att placera i en bassäng, fick jag efter 14 längder en groda att simma med. Numera kan jag inte gå pga träningsvärk fyra dar i rad.
Efter det blodiga allvaret gick jag hem till Josefine. Vi bakade kladdkaka, drack vaniljte, skitsnackade och planerade vår resa i sommar som förmodligen bär av till Tunisien!


Nu ska jag plugga järnet på svenskan som blir prov i morgon bitti, hjälp!

Kommentarer
- Sara

Tur att du fick en groda, Helen är allt snäll hon :) Precis som Urban, för morgonfika kan man ju inte missa! :o :D

2008-10-24 @ 00:36:17
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0