work it harder.

Jag kräks på matematik och svenska. På tillämningar och argument. Jag tycker ej om er.

Ska se till att få massiv hjälp av min mattelärare, så jag kan uppnå mitt mål i matte c, annars är det byebye till skola i malmö. Måste ta tag i argumentet, men vet på ett ungefär vad jag ska säga och diskutera, orkar bara inte ta fram penna och pappret, skriva och lära in det hela. Sen blir det ett debattinlägg, om alkohol.
KUL.


Glöm ej bort mina fyra träningsplatser, en har blivit bortlovad till Victoria.

Kommentarer
- Charlie

Sv; Haha aw vad söt! Fanny har oxå erbjudit sig sällskap men jag vet inte om det är någon bra idé eftersom att jag inte vill smitta någon av er :( Och just nu mår jag ganska skit men kan ju se hur jag mår nästa vecka? Lär nog bli hemam då oxå..

SAKNAR DIG LINNÈA Å ES2B<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-26 @ 10:40:11
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0