update.

Ibland hamnar man lite efter med detta. Men jag vet att ni älskar mig i alla fall.
Angående mina sats-platser så har jag lovat bort en till victoria, och en till robert. tre kvar och ni får säga till om jag ska skriva upp er eller ej.
MAHA.

Idag, var slödag helt och hållet.
Engelska där jag sov, svenska där vi försökte plugga men skrev lista inför lucia istället. Naturkunskap där jag ägde allt och sist ensemble som gick sämst någonsin, och alla höll med. Fick sedan trevligt sällskap hem, vars hår luktade väldigt gott, och har nu ätit middag och kollat på nyheterna med min bror och min mor.


Imorgon ska jag efter skolan bege mig till stan med Jossan och införskaffa julklappar och födelsedagspresenter till decemberbarn.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0