Too much headache

Skoldag bestående av:
- Mattelektion. Lamt och tråkigt
-
Naturkunskap som var ännu lamare och tråkigare. Fick tillbaka prov. 17/20, yey!
-
Lunch. Ska det ens diskuteras?!
-
Idrott. Började med fördjupningen idag. Jag, Emelie och Camilla spelar innebandy med miljontals killar (och sex tjejer till). Vi delade in oss i tre-manna lag. Jag hade trevliga pojkar, en från natur och en från musik. Vi vann alla våra matcher och jag gjorde mål fem gånger. Mohahahaha.
-
Bild. Lerhuvuden som luktar illa. Diskuterade mycket skit och skit och mer skit. Slutade tidigare. Frös ihjäl på vägen hem i det oförberedda snöande mörkret.

Snart ska jag på elevkonsert med Frida och hennes Kalle. Mitt huvud håller på att sprängas och jag är skithungrig, plus lite trött. Fan.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0