The weekend:

Fredag: Hm, vad gjorde jag i fredags? Jo, jag jobbade, blev hämtad av pojkvän på jobbet och drog hem och däckade i sängen vid halv tio, score?
Lördag: Fullspäckad dag! Började med att jag struntade i frukosten pga min far. Vi gick ner till centrum och köpte paket, jag fick min frukost på Sans Rival och han babblade på som fan om kvällen innan (han var på återträff med sin klass han gick i nian med). Jag gick hem till Maria efter det och hjälpte henne med mat och gick ut med pudeln. Tillbaka till Maria, gäster kom och lala. Drog till Jossan vid klockan sex och fixa mej ytterligare mer. Gick hem till steph och hade askul! Sjöng singstar, åt god mat, garvade, sjöng mer singstar och sen drog vi vidare till något slags chillkrök i viksjö. Trevlig lördag och Linnéa rullade hem vid två.
Söndag: Vaknade av att jag mådde väldigt illa. Gick upp, tog mej en frukost och slöglodde på tv i tre timmar. Gick till stationen och mötte upp Robert och Björne. Vi gick till Hus1 för att kolla på när Untold deltog i en tävling. Frida var där, och vi påpekade bland annat basister. Tyvärr hann jag inte se pojkarna spela, men hörde senare att dom vann, grattis! Åkte till jobbet, jobbade 2 och en halv timma, fick roligt sällskap med mej hem. Kom till Robert, åt pizza och somnade i hans mammas underbart sköna säng.

Förstår ni att jag inte hinner blogga på helger eller?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0