The blog thing..

Något man sällan tänker på, är hur många bloggare det egentligen finns i denna värld. Hur många personer som faktiskt skriver om sitt liv, och hoppas på att någon person läser det och reagerar till det man skriver. Alla hoppas på det. Vissa kanske bara skriver för att skriva av sej, men man vill fortfarande att folk ska läsa om det man skrivit för att dela med sej av sina åsikter. Eller bara veta att någon har läst om den underbara dagen jag haft idag. Uppmärksamhet, om man ska sammanfatta det hela till ett ord. Det finns nya bloggar att upptäcka varje dag. Så det kommer bli en ny sak för mej. Ett nyårslöfte kan man väl säga. Att från och med nyår då, börja läsa en ny blogg. Åtminstone för den dagen. En god gärning kan man väl kalla det.


Kommentarer
- Moa

Det behöver inte vara för uppmärksammhetens skull som man bloggar, jag har visserligen bara precis börjat blogga men har insett att jag tar tag i mer saker genom att ha bloggen, man får en känsla av att man inte bara gör saker för sig själv vilket då känns lite mer viktigt. Förresten jag tycker din design till din blogg är ursnygg!

2008-11-12 @ 10:12:02
URL: http://mouya.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0