Monday

Körde på en helt vanlig måndag, med lite udda inslag av nytt, eller?
Ensemblen går på räls, vi har fått en ny gitarrist, Martin antog jag att han hette, duktig pojke och hoppas han trivs! Vi planerar ett medley på Enter Sandman och She's a maniac, vad tycker ni, är det något att satsa på? Bosatte mej i biblioteket efter och pluggade inför astronomin. Svor över det otroligt äckliga tuggummit jag fick av Micke tidigare, smak av peppar och kanel, ingen höjdare. Emelie kom till skolan en timme tidigare för att studera lite extra, eller studera överhuvudtaget. Sen var det dags för testet, som var något av det enklaste jag någonsin gjort. Tyckte det låg på mellanstadienivå om inte lägre.
Lunchen var god, för en gångs skull. Emelie hurrade över att det var första gången jag åt upp all mat på flera gånger, värt att fira! När Camilla och Empan sedan slutade skolan för dagen, gick jag upp och började pyssla med mitt fina album för mina analoga bilder, bilder kommer när det är färdigställt. Charlie valde att spendera sin tid med mej istället för med sin filmrulle, och jag agerade något av en psykolog och valde sedan att gå en omväg hem för att hon har en stor fobi för att åka buss själv. Nu har jag pratat om det som hänt under dagen, för det har inte hänt ett piss sen jag kom hem! Jag har bara legat och slöglott på tv hela eftermiddagen, och ut vill jag inte gå, blåser så att träden bör flyga iväg. Tack för att du orkade läsa om denna dag.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0