Måndagsbarn

Någonting höll mej vaken hela natten, så när jag vaknade till och bestämde mej att gå upp, var jag tröttare än någonsin. Det blev ingen frukost, för jag välte ut hela juicekannan i kylskåpet och var tvungen att tvätta rent allt. Gick till skolan, hade ensemble, bästa morgongymnastiken! Gick sedan och satte mej i biblioteket och färdigställde min naturläxa. Marcus hade vägarna förbi och hjälpte mej lite, naturbarn. Hade sedan natur som sagt och laborerade. SKITTRÅKIGT. Sen dissade jag skolmaten och köpte mej frukost, ost och skinkmacka plus en risifrutti. Sen blev det bild, där jag svor över mitt jävla "album" som vägrar vilja bli som jag vill ha det, och jag och Charlie eldade lim. Bokstavligen. Efter skolan gick Josefine och jag till centrum där jag införskaffade Stephanies present för 2008. Snart är det fotbollsgalan, yey!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0