Luciavaka.

Har spenderat min senaste timme med att hjälpa min mor med tomteplacering. När det kommer till julen blir hon som ett barn på nytt och ställer till med allt.
Plötsligt idag nämnde hon att det inte var någon julstämning, och hon sätter på julmusik. Mitt naturkunskapspluggande gick åt helvete.

Vi planerar att ha en lussevaka. Vi har diskuterat detta flera år tidigare, men det har aldrig blivit av. Och med tanke på att lucia infaller på en lördag, kan man då sitta vaken hela natten från fredag och göra vad fan man vill. Vi ska klä ut oss också. Camilla till Lucia, jag till tomte och Emelie satsar på stjärngosse. Självklart får fler delta, ju fler desto roligare.  Men vi har ingenstans att befinna oss ännu, men vi letar, och det snackas om julbakning på kvällen innan utgång.
ROLIGT VÄRRE.



Kommentarer
- Sara

Sv: Haha, fyfan, har inte skrattat så mycket på länge asså. x)



Jag är på, men bara om jag får vara pepparkaksgumma ^^

2008-11-28 @ 00:10:54
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0